تنها عشق (از خودم)
قاصدکهای بی نشون
.........
درباره وبلاگ


سلام دوستای گلم به وبلاگ من خوش آومدید....از اینکه به وبلاگ من سرمیزنید ممنونم.. @->-

پيوندها
•.♥.• عشقولانه •.♥.•
بهشت گمشده ی من
ساده دل
دریا دلان
₪Lonely₪
میخ دانلود
چند قطره احساس
پلاک عشق
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قاصدکهای بی نشون و آدرس lllghasedaklll.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









خبرنامه وب سایت:







مرجع کد آهنگ
نويسندگان
no name

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 25 / 2 / 1391برچسب:, :: 14:18 :: نويسنده : no name

به تو فکر ميکنم هرشب..
حتي شبهايي که نيستي..
حتي شبهايي که ديدن عکست پشت آن قاب شکسته مرحم گريه هاي شبانه ي من است..
برايت مينويسم...
از دلتنگي..از بيقراري..از دوري..از عشق..
و از تمام لحظاتي که تنهايم...
امشب از آسمان باران ميبارد..
قطره قطره اش را دوست ميدارم..
ذره ذره اش را ميپرستم...
ميگويند آرزوها زير باران بر آورده ميشود..
امشب هم مثل تمام شبهاي ديگر زير باران ميروم و وجودت را عاشقانه از خدايم ميخواهم..
تا همه بدانند که تا ابد تنها عشق زندگي ام خواهي ماند...



نظرات شما عزیزان:

مهرداد
ساعت13:55---31 خرداد 1391
میـــــــان مانـــــدن و نمانـــــدن فاصـــــــــله تنها یك حرفــــــ ساده بوداز قــــــول من به

بــــــاران بی امان بگو :
دل اگــــــر دل باشد ،
آبـــــــ از آسیابــــــ علاقــــــــه اش نــــمی افتــــــد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: